bio själv. utgång själv. eller?

När jag var påväg från bion i fredags, så tänkte jag gå förbi på mongo och se om jessicas jacka var kvar.
Jag hade ju kvar den där plast bricken, så den borde ju ligga där någonstans.
Dom hittade inget, men sen så frågade jag om jag kunde få kolla själv, och då hittade jag den :)
vilken tur! försökte få tag på jessica ett antal ggr och säga att jag fått tillbak den, men hon svarade inte :/
Jag hade precis missat en buss hem, och nästa gick inte fören om 20 min. så jag gick in på china baren för att värma mig. medan jag satt där så tänke jag, men vafan om jag går på bio själv kan jag väl lika gärna gå ut själv. så jag gick tillbaka till mongo, typ lökigaste stället i stan, men vet inte varför, men jag kommer in där gratis varje gång, så jag gick in där och dansade och hade kul med mig själv. haha! gud vad tattigt det låter. när jag skulle gå ut och röka, så var det två brudar som direkt kom fram till mig och började prata. dom var jättetrevliga, så då umgicks jag med dom resten av kvällen. vi satte oss ner en stund och snackade lite, och drack god GT, så ser jag en helt sjukt söt kille, stå typ bredvid mig. helt i min smak, typ halvlångt brunt hår, converse, tighta jeans och snygg skjorta, så jag tar bara tag i honom och frågar om han ska med ut och röka, och sen blev hela kvällen ännu bättre ;) när vi kom hem till mig, så dansade vi till Kent till tidig morgon och hade sjukt kul, trevligt, nice, osv osv. synd att jag aldrig frågade vad han hette. haha! jag har den förmågan att inte fråga vad folk heter. shit the same. jag hade väldigt jättekuk, oj kul menar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0