hamburg, och snart mando<3

Nu är jag i Hamburg, hemma hos Anja und Jules! :D <3<3
min resa tog nästan 12 timmar, var sjukt trött pa planet, men kunde inte sova,
för det var säkert tre ungar som gallskrek ikapp och det var oxa fullbokat, sa det var MASSOR av ljud.
När jag sag alla snygga flygvärdinnor, sa tänkte jag pa min sis<3
hon kommer bli en sjuhelvetes bra flygvärdinna!!! go for it! :)

jag kom till själva hamburg vid halv sju tiden,
och anja mötte mig och vi akte tillsammans till deras fina och nya lägenhet.
dom bor högst upp. fem vaningar utan hiss,
och ni som vet hur husen är byggda i tyskland,
vet nog oxa att dom är ganska lika byggda som husen i England.
sjukt höga och utan hiss (again) men det var lunt,
min väska var inte tung, men blev ända andfadd,
snacka om bra konditon!!!. hursomhelst, dom bor sjukt mysigt! :)
blev sa glad av att dom blev glada över att se mig, jullan madde iof. daligt,
och anja behövde göra en del stuff form school.
men vi har haft hur trevligt som helst! anja fyllde ju 23 idag
(eller ja, nu har det gatt över till 26, men 25 iaf)
som dom ville beställa upp mat och grejer,
sa det blev GinTonic och Fetaostsallad för mej, medans dom at pizza,
kännde mig fetare än fetast och madde illa bara av att jag sag maten.
at inte ens hälften. imorgon ska jag pa mando, själv.
och jag ensam i hamburg och med nagra GT blir inte sa bra,
sa dom har lovat att möta upp mig efter spelningen och följa mig till spelstället :)

Anja och Jules är guld värda! Imorgon ska vi ga och köpa suschi :)
och sa ska jag kolla pa julklappar till :)
jag är glad över att vara här, äve fast jag inte är pa mitt bäta humör.
jag är med goda vänner och ska se mitt bästa älskade band imorgon.
sa jag ska inte klaga. (förutom att ja har jävligt mkt feber)

By the way, becca kommer och joinar oss imorgon! :D:D
underbart, har inte sett henne, pa typ ett och ett halft ar,
herre gud!, det är ju aslänge.

nej, nu ska jag sluta, anja und jullan har redan gatt och lagt sig,
(eller vad dom gör i sitt sovrum, när jag kackade pa och skulle fraga om en sak,
sa höll dom pa med annat, sa dom har nog väldigt trevligt)

Jag nöjer mig med en johnny depp film och en GT
OVER UND OUT (sa länge)// HH

Kommentarer
Postat av: Syster

Hoppas du har det bra <3

2009-10-27 @ 08:08:38
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0