världen suger asmkt. jag hatar det mesta just nu.

Ibland sa tror jag att det är sant med ordspraken om man tappar en spegel,
eller gar under stegar att man far otur i 13 ar. tror det stämmer in pa mig.
vet inte vart jag ska börja.
kan ju börja med att precis när jag hade gjort mig klar för mando,
kände mig verkligen snygg, hade fatt lanat anjas skinnjacka och kjol och dom sa, “oh, your so hot, you look like a rockstar or a rocksister!“
och precis när jag skulle ga sa fick jag ett epelepsianall, eller vad nu det är för skit jag har,
jag ramlade ihop och började krampa, men det var inte sa länge och dom hjälpte mig upp,
sa jag fick lägga mig ner, jag var typ blöt av svett, och jag sa att jag hade tabletter i väskan,
som dom skulle ge mig sa det blev bättre, men jag hade glömt skiten.
anyway, jullan följde mig bort till spelstället och skrev ner allt jag skulle komma ihag, vägbeskivning osv.
och anja skulle möta mig pa vägen tillbaka. helt snällt.<3<3<3
jag var fem minuter sen till ingangen för VIP folket.
dom släppte inte in mig; "nej, du kommer inte in, du är sen" osv osv.
jag blev sa ledsen, men dom släppte in mig utanför sceenen. jag var a arg och förbannad.
jag möte calle precis efter han hade spelat klart och jag sa att det var sa sköt att jag träffade nagon som fattade vad jag sa och kunde hjälpa mig, osv osv.
men han var helt otevlig, "nej, jag kan inte göra nagot, helt omöjlit, osv osv"
sen pratade jag med carlos, mandos manager, han latsades som han inte visste vem jag var.
och massa tjejer snackade skit om mig, jag fragade vad fan dom höll pa med,
dom kallade mig hora, och att jag skulle aka tillbaka till mitt skitland och knulla ihop
pengar till en pistol och skjuta mig.
da slog jag till dom.
dom slog tillbaka och jag fick näsblod och en svullen kind.
anja och jules kom och hämtade mig, när vi kom tillbaka sa hade rebecca kommit och hon lag och sov,
jag väckte henne och drog hela istorien för femte gangen, fast pa svenska. 
dan efter sag jag att jag hade flera samtal misade fran kerstin,
sa jag rang upp henne, och hon blev typ jättesur att ingen hjälpt mig.
hon sa oxa att mando blivit sa stora nu osv.
och alla som jobbar runt dom är typ helt diviga och militäriska av sig.
okej, det var typ lite om mando. har hur jävla mkt som helst att skriva.
och om molotov. Anton var den stördta skithögen av alla, resen var oxa otreoliga, latsades som dom inte kände mig. osv. jag skriver om det nagon annan tidpunkt.
Hursomhelst, all skit som hänt bjöd pa att jag missade mitt flyg.
sa nu är jag fast i hamburg. vet inte hur ja kommer hem.
skriver om resten av skiten sen, och om mitt andra slagsmal jag hamnade i.
ses i framtiden, boktavligen

Kommentarer
Postat av: Syster

Skönt att Kerstin ringde och skönt att du kommer hem snart! <3

2009-10-30 @ 11:03:30
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Tåkigt att höra Hannan, när du skulle ut och få göra något roligt. :( Hoppas att det löser sig och att du hittar ett flyg hem snabbt. Kramar från Nina

2009-10-30 @ 14:38:17
URL: http://nian.bloggagratis.se/
Postat av: Linda

Älskade vän, kom hem nu. Tyskland är inge bra för dig. Hemma ska du firas med ballonger och tårtkalas. Puss!

2009-10-30 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0