mando<3<3


Värlens bästa Mando Diao hade skivsignering i sthlm i söndags.
Jag en yrvaken mamma som precis vaknat såg förvånad ut att jag var uppe så tidigt
H-Jaha, skulle vi åka eller?
M-till sthlm? vill du det?
H JA.
M-herregud, då måste vi åka typ nu, och vi måste låna bil av Jenny och Hans!

Vi kom fram till Sthlm tio minuter innan signeringen började.
kön var typ 20-30 meter lång. men det gjorde inte så mkt.
jag gick in och hämtade affish, och pratade med kerstin, eller det var rättare sagt hon som tog tag i mig och började prata. Hon sa att hon skulle ge Victor hans present idag, och då fck hon oxå Calles present :)
Edith var rosa, helt söt <3


fina skivan<3 märskte när jag var hemma att samuel inte skrivit på den.
men han kanske fortfarande tycker det finns lite skelett kvar i garderoben sen turneé 2005.


Fina affichen. Fick bara en, den andra tänker jag få tag på senare.


Björn och Gustaf fick signera under min senaste tatuering som är tillägnat till dom.


Min Björn fick fina tröjan :)
Lika roligt varje gång, jag dyker upp med saker jag vill få signerat "Det är typiskt dig hanna att komma med sånt som inte finns längre. typ sånt som fanns på 50 talet." osv. osv :)

det blev en snabb visit till sthlm. fram och tillbaka. men det var det verkligen värt.
lika härligt att få se mando varje gång. man tröttnar aldrig. dom är som luft, jag kan inte leva utan dom.

Kommentarer
Postat av: Syster

Söt björn :)

2009-10-13 @ 18:50:25
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0