vaken.

Har legat och hostat hela natten, eller ja, till klockan halv fyra, sen kunde jag inte somna om.
så nu sitter jag uppe och dricker varm mjölk och tittar på svensson svensson.
min mage vrider sig i plågor. ett tag trodde jag bara att det var typ sånt som jag hade när jag var liten,
(för att citera; "Har du ont i magen nu igen?")
Mamma frågade i onsdags när jag skulle beställa tid för att kolla den; "Ja, typ när månen ramlar ner".
Jag tycker bara det är drygt att ränna där fram och tillbaka och få samma svar hela tiden;
"nej, vi hittar inget fel på dej."

Jag städade som sagt igår, då hittade jag en massa bilder som jag lagt undan som jag vill ha som tatueringar. det hade jag glömt bort. en del slängde jag, en del sparade jag. jag vet iaf en som jag vill göra säkert.
vet inte vart jag ska ha den bara.

Tror jag ska värma mera mjölk och värma på vetegrisen jag har på magen.
och försöka somna om.

Kommentarer
Postat av: Syster

Hoppas du kunde somna om! Pussar<3

2009-10-09 @ 06:52:18
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0