07:39

Igår träffade jag Elin med rött hår på bussen.
(fast hon har inte rött hår längre, men hon hade det ett väldigt långt tag så det blir så.)
hon hade med sig sin katt. den var helt söt! :)

Igentligen så skulle jag har varit på yoga igår.
men påvägen dit så ångrade jag mig och vände.
jag vågade helt enkelt inte. tönt.
men det skulle kännas jobbigt med alla blickar som skulle dras till mig.
alla blåmärken och ärr överallt.

Jag har inte sovit på hela natten.
känner mig inte alls trött.
men om man tänker tillbaka en del nätter,
så har jag nog sovit för en hel vecka under tre dagar.
måste försöka lägga mig i lagom tid ikväll,
så jag kan vakna bra tid imorgon.

idag vill jag vara glad hela dagen.
var längesedan jag var det.
ska snart ta en dusch, sen en stor kopp kaffe.


jag saknar DIG och tänker för mkt på dig. Kan du inte bara komma och ringa på dörren och fråga om vi kan gifta oss. jag skulle svara ja utan tvekan. fast du har varit otroligt elak mot mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0