15:17

Jag har gjort massor av bra grejer idag. (en del dumma grajer oxå.) men iaf, har städat hela övervåningen och nedervåningen, dammsugit, torkat golv, dammat osv. och båda badrummen.
sen plockade jag lite fina blommor, då såg jag en geting, trodde dom gått och lagt sig.
Och nu väntar jag på att Hanna ska ringa, så ska vi ta en fika.
Jessica ska komma hit i helgen :D ska bli riktigt kul!
Jag hittade på en gammal skiva som Jessica hade bränt till nyårsafton för hundra årsedan, trodde jag hade slängt den, eller att den var borttappad. det var jätteroligt att lyssna på den, massa minnen dök upp.
-Men, varför klär han av sig?
-Vad tror du om en upprepning?
osv. osv ^^

Nej, nu ska jag göra någonting annat.
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0