17:24

Idag var jag påväg att svimma. igen.
Jag känner när det är påväg att hända.
inte när jag får epelepsianfall, men när jag svimmar.

Först, så känner jag mig lite vimmsig. så där så man verkar nästan salongsberusad.
sen så börjar det rycka i huvudet. ungefär som att jag får tix.
senså en sekund så minns jag ingenting och inte vart jag är.
och nästa sekund så är jag tillbaka.
när det börjar så, så att jag "tappar" minnet någon sekund, då vet jag att jag kommer svimma.
då försöker jag ta mig till närmsta soffa/säng. jag börjar oxå att rycka i kroppen.
sen om jag lyckas lägga mig ner, så blir det en massa flimmer för ögonen, och ryckningarna blir i hela kroppen.
jag försöker blunda och slappna av. om jag har tur så släpper allt efter kanske tio minuter en kvart.
och då känner jag mig bara trött.

det har hänt någon gång att jag har svimmat/eller fått ett epelepsianfall när jag ligger ner.
Då vaknar jag upp med en huvudvärk utan dess like.
så har jag oxå antingen bitit mig i tungan, läppen eller kinden. så läspar jag ännu mer än jag gör nu.

Det som jag tycker är drygast med det här, är att dom vet inte om det är epelepsi jag har.
jag har gjort massa undersökningar. det är drygt att inte veta.
Jag äter ju tabletter som ska vara kramplösande eller nått sånt.
förhoppningsvis så hjälper dom. lite. if.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0