17:25

För en stund sedan kom jag hem från stan.
jag hittade mamma ute i sin trädgård, hon plockade smultron. till efterätt.
Jag fortsatte plockandet (vi fick en hel skål full) medan mamma nu åkt väg för att handla lite.

När jag var på stan så kände jag mig helt tom. jag gick runt som en zombie.
jag bara stirrade rakt ut hela tiden. en kort stund rann det tårar.
vet inte varför. tänkte mest på när jag stod på taket som brann och skrek efter hjälp.

jag gjorde lite ärenden, sen gick jag in på biblioteket för att leta biografier som män/kvinnor/tjejer/killar skrivit som varit med om samma saker som jag, och liknande.
jag fann två stycken som föll mig i smaken.
och som alltid när jag är på biblioteket, kollar jag efter böcker med Marilyn Monroe<3 
Jag har förut läst en jättebra bok om henne.den var skriven som att det var hon som skrev den.
den letar jag alltid efter för jag skulle kunna läsa den hur många gånger som helst.
nu hittade jag en VÄLDIGT tjock bok om henne.
jag har lånat den förut, men läste den aldrig. nu tänker jag läsa den!

Jag satte mig vid paprikan utanför biblioteket och började läsa ur en av självbiografierna jag lånat.
jag blev nästan rädd. dom första sidorna jag har läst nu skulle lika gärna jag kunnat skrivit.
tänker låta mamma och Jenny läsa den. eller säga åt dom att låna den.

Imorgon hade jag och Lisan tänkt åka till sthlm och grönan och se Håkan.
men nu ligger hon på sjukhus.
jag tänker på dig hela tiden love<3<3
när du är frisk ska vi ut och röja och prata plommon. <3
Så jag tar nog ner en sväng till stan och PL Cafeét imorgon och kollar på bandet som ska spela.

//HH.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad är det för bok? Den vill jag också läsa.

2009-09-03 @ 18:18:09
URL: http://minoru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0