18:33

Jag kom att tänka på en grej som hände i tisdags.
Jag var inne istan och väntadep å att Jessica skulle komma.
hon skulle ställa bilen där jag bodde förut, så jag var påväg mot humleparken.
och precis i hörnet, där vid scandic när jag står och väntar på att det ska slå om till grönt,
så kommer det en kille/man springandes.
Inte joggandes, utan mer som att han sprang 100 meter eller nått sånt.
och han är spritt sprngande naken! haha!
han hade joggingskor, solglasögon och ett halsband.
HAHA! det såg så roligt ut, allt bara hängde och slängde överall. hahaha!!
det var nog det roligaste som hänt på länge.
och tanten som stod framför mig blev helt chockad.
såg ut som hennes ögon skulle ramla ur på henne, 
och hon gapade och tittade efter honom i flera minuter.


Det känns inte bra längre.
det är drygt att läsa hur andra lyckas, men inte jag.
Känner mig så misslyckad och dålig.
Jag läste nyss en grej, som lät så härlig att känna när man vaknar upp,
och att må bra av det. det var ett tag sen att jag kände så. och mådde bra när jag vaknade.darin oxå.

Imorgon har jag mycket att göra. och på onsdag med. känns bra, om jag nu tar tag i allt.
Jag har blivit dålig på att vara duktig på ett bra tag. dåligt av mig. jävligt dålig.


Kommentarer
Postat av: Syster

haha, Camilla såg också honom!

2009-09-21 @ 20:47:22
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0