20:22

När jag satt ute och försökte lära mig rökringar,
så kom jag att tänka på en grej som hände i förra veckan.
jag hade otroliga magsmärtor, låg i fosterställnig och gnällde.
mamma kom ner och undrade var det var,
jag klagade på mensverken och direkt drog hon upp mig på benen,
och iprincip bar mig ut till bilen och körde in till närmsta apotek,
och köpte upp typ upp hela lagret på alla sorts värktabletter dom hade.
sen i ilfart bort till ICA MAXI och köpte flera månaders lager med bindor och tamponger.
helt snällt. verkligen. tack mamma! <3<3
påvägen hem undrade hon varför jag inte sagt att jag hade så ont;
"jag ville inte oroa dig ännu mer"

sen idag så kände jag samma sorts smärtor,
men jag har inte mens. 
hoppas bara inte jag fått tillbaka det där magonda jag hade förra vintern.
det var verkligen ett helvete.

Jag ska nog upp och värma lite mera mjölk tror jag, sen gå ut och ta en lucky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0