20:56

Jag känner mig fort. dum och puckad, sen vi var i stan idag, jag och mamma.
Jag mötte upp mamma i stan efter hon slutat jobba, så gick vi en del ärenden.
sen bestämde vi oss för att köpa sushi med hem.
Medan mamma gick och beställde så gick jag bort till videomix,
eller ja, hemmakväll som det nu heter, för att köpa lite sugisar som jag säger.
det lät lite kul när mamma frågade vad jag skulle ha;
"Ja, jag vill bara ha något att suga på".
haha. båda skrattade.
Sen när jag var påväg till sushistället, så gick jag igenom "gången",
och jag gick i mina egna tankar, så hör jag någon komma bakom mig,
och han säger hallå, och jag tittar bara bort. sen ser jag ju att det är Jan Norén.
fan vad jag kände mig dum och skämdes.
Nästa gång jag träffar honom så måste jag förklara. sitter fort. och tänker på det.

Jag kunde inte sova på hela natten. helt sjukt.
jag var jättetrött, men kunde verkligen inte somna.
Halv sex när mammas väckarklocka ringer, så går jag upp för trappan, ser sådär förnurlig (stava?) ut som jag brukar göra när jag har någonting att visa/berätta.
Jag hade gjort en stor fin tavla till mamma.
rosor i bakgrunden, sen i mitten ett kort på Jenny och mig,
och runt det så satte jag dit ett hjärta, gjort av rönnbär.
Jenny du måste se den, den blev verkligen fin!
kände mig bra för ett tag.

Kommentarer
Postat av: Syster

Den låter verkligen jättefin! Du är så bra på sånna pysselgrejer och har så bra fantasi! Tycker hjärtat med rönnbären lät jättefint! PUSS

2009-09-24 @ 21:32:26
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0