21:29

Jag och mamma kom för en stund sedan hem från Jenny.
det var ett tag sen vi träffades så det var trevligt och mysigt.
dom hade fått iordning en del sen sist vi var där.
dom hade införskaffat en ny och fin soffa bla.
och fina blommkrukor som Jenny var så stolt över :)
Jag lyckades riva upp mitt sår bakom örat,som jag på något konstigt sätt fick när jag ramlade.
så nu är jag omplåstrad på örat. och över höger ögonbryn (lyckades klia sönder det såret när jag kom hem.)

Jag ser ut som jag blivit misshandlad. har blåmärken över hela kroppen. och dom är stora.
vet inte hur jag lyckats. och vet inte hur jag lyckats med att fått ett bakom örat och under handleden.

Längtar till måndag, då ska jag fylla i mina nygjorda tatueringar :)
Imorgon är det BSM. det ska bli kul. jag missade förra gången, eller ja, jag orkade inte gå. men imorgon är jag pepp. ska oxå försöka göra lite vettigt imorgon. måste hinna med en del grejer på stan innan BSM oxå.

På fredag ska jag ta ut mina stygn. skönt att bara ha i dom typ en vecka. då slipper jag gå runt med luvor och mössor på huvudet, fast det är skinande sol ute.

Jag måste skärpa mig med "det andra" oxå. gick bra i  förra månaden men nu har det skitit sig igen.
måste bli klar till oktober!

över und out.//HH.

Kommentarer
Postat av: Syster

vad är det som du ska bli klar med innan oktober? puss<3

2009-09-08 @ 22:08:49
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0