21:38

Sitter fort. och känner mig som ett jävla fläskberg! jag hatar det, men försöker bearbeta. men det är svårt när ingen säger något bra. när jag kom ut från säter så var mum und sis jätte snälla, hjälpte mig att laga mat, visa vad och hur mkt man skulle ha i och sa att det var så kul att äta togheter och att jag var bra som åt osv.
men sen efter tre månader så gick allt utför, trodde då att dom skulle hjälpa mig upp ur "svackan" men inte. Jag vet ju att jg måste vilja själv, och jag vet att rom inte byggdes på en dag.


Kommentarer
Postat av: Nina

Kämpa på hannan jag vet att du klarar det. Sen vill jag bara säga att du absolut inte är tjock Hanna du har aldrig varit och kommer alldrig att bli, jag har i alla fall aldrig sett dig som tjock. Det är så hemskt att du tänker så. Men som sagt jag vet att du klarar att komma ur ätstörningarna bara du ger dig den på det och får den hjälp du behöver. Kram på dig Hannan

2009-09-25 @ 12:16:57
URL: http://nian.bloggagratis.se/
Postat av: Syster

Lyssna på Nina, Hanna! Lyssna vad fina ord hon säger. Precis så tycker jag också! PUSSAR

2009-09-25 @ 18:21:33
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0