21:51

Jag vet att man bara skrev önskelistor när man var liten. Inte när man ska fylla 21.
men jag har gjort det iaf. och satt upp den snyggt och prydligt på kylskåpsdörren hemma.
Överst står:
VIP-Biljett till Mando spelningen i Hamburg den 26/10
Biljett till Molotov Jive i Hamburg den 31/10
Mando Diao DVD:n (den nya)
Mando Diao Prylar från deras hemsida
Broder Daniel DVD:n (den nya)
Broder Daniel boken; when we were winning
Linser
Hårspray
Britney DVD:n
Kontantkort till mobilen
Svart nagelack
Marilyn Monroe prylar
Svarta strumpbyxor
Röda armband
Blekning
Ny tatuerings tid



Den kommer nog förlängas.
men skulle vara så sjukt underbart att få
VIPbiljett till mando spelningen (finns att köpa) 
och samtidigt få fira agnes 20 årsdag
och samtidigt få hälsa på mina underbara tyska vänner.

Jag vet. jag är töntig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0