23:20

Tidigare idag var jag på BSM.
kom en halvtimme försent, för jag hade en del ärenden att göra.
(som jag igentligen hade planerat typ tre timmar innan fem,
men som vanligt så var jag inte så jävla bra på att passa tiden. men jag brukar vara BÄST på att hinna i tid) 
men jaja. det var väldigt najs att få spela. det var kul.
Och Hannabol var oxå där och vi bestämde fika imorgon. me like <3

när jag kom hem så började jag lyssna på Håkan.
Det var längesedan.
men jag kom att tänka på en mycket trevlig Guy som jag umgicks med ofta förra sommaren.
och varje gång han kom hem till mig så slog han på håkan.
så ja, jag tillägnar faktiskt denna kväll till honom.

Sen så när jag satt vid datorn, så blev jag bara tvungen att se MY BOOBS ARE OK på Youtube.
det är thehets humor som fan! haha.
herre gud och björn vad vi har lyssnat på detta och vridit oss av skratt! <3
och efter så blir det Britney.
det är det bästa att få komma igång till.
det är det EE und HH,
und The germany bitches dansar till innan vi drar ut på den efterlängtade konserten vi ska till.
det funkar alltid att dansa till. <3
hade velat lagt ut ett jättekul dans-klipp på mig och jessica från hamburg (som tom. sugarplum tyckte var kul, men fattar inte hur man gör.)

nu sitter jag här och lyssnar på britney (är faktiskt ledsen att jag missade henne i sthlm.)
Och tänker tillbaka på alla minnen. Jag kan inte säga hur många Mando och Spf konserter jag varit på. det går inte. vi var med från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0