drömmar och annat.

Jag har drömt så sjukt sjuka saker på sistånde.
nu inatt handlade det om att jag skulle smuggla in heroin i en tvättbalja, och jag hällde upp allt och vägde det nere i vår tvättstuga. natten innan så drömde jag om en knarkarkärring som jagade mig, och poliser så jagade mig för jag hade massa mat i väskan som jag snott, och en elva årig tjej, sprang efter mig hela tiden och ville kyssa och krama mig och hon tog på mig överallt. sen var det en massa djur på gatorna, en blandning av marsvin,hund,katt,kanin och leopard. sen var ludde med oxå. våran förra hund, och han hade någon sorts ögoninflammation så blev värre och värre, och tillslut var han helt lam. och så var det en vit kanin som fick epelepsianfall hela tiden och pappa var oxå med och skulle hjälpa kaninen. så slutade det med att skrek rakt ut av rädsla för jag föll ner i en stor grop av massa av dom där blandningsdjuren.

Jag fattar mig inte på folk. varenda gång när jag träffat någon, kille eller tjej, så slutar det alltid med att dom slutar höra av sig för dom tror att jag har gått och blivit kär i dom. jag fattar mig inte på folk. bara för man tycker det är kul att ha sex, och att man säger att man tycker om den/eller dom personen/personerna, så tror dom att man gått och kärat ner sig. jag har aldrig varit kär och jag kommer nog aldrig bli det heller. jag vill inte. tror inte jag vågar heller. har svårt att lita på folk. av flera anledningar. fast iof så finns det en person som jag har tyckt otroligt mkt om från första gången jag såg den. och det är snart sex årsedan. om den personen skulle komma och plinga på dörren och fråga om jag ville gifta mig så skulle jag säga ja. när jag var hemma hos denna person så fick jag höra en låt. som denna person skrivit till mej. om mej. jag visste inte vad jag skulle säga. men jag sa innerst inne för mig själv; "jag kommer alltid tycka om dig, fast du behandlar mig så jävligt som du gör."

nu ska jag duscha. över och ut.
//HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0