EE und HH weekend <3

I helgen har Jessica<3 vrit här. det var mycket trevligt as always.
en riktig thhets helg blev det allt. lagom mycket snusksnack ;)
Lite mycket vin kanske men vi hade super trevligt. jag var hemma kvart i fem på lördagmorgonen.
efter tre timmars försök till sömn, så gick jag upp och cyklade in till stan för att möta Jessica som hade tillmringat morgontimmarna hos en trevlig karl vi lärt känna. vi gick in tillhonom i fredagskväll och drack drinkar och spelade spel, jag loosade rejält. men det var mkt trevligt.

Jag mötte en massa folk påväg in till stan, fattade inte varför alla var ute, sen kom jag på att det varblge marknad. Vi gick hem och köpte med oss lite wokgrönsaker och gjorde en god wok när vi kom hem. mums.
sen blev det film hela lördagen.

vi försökte planera lite tyskland, men vet inte om vi kom så ångt, men en bit iaf :)
Idag har jag bara vilat och läst hela dagen. Jag och mamma är för en stund sen hemkommen från Pappa<3 och Mormor och Morfar, ute i Stora Tuna och Torsång.

Nu sitter jag här med mitt mjölkglas och kollar på jägarna. Jag måste dra ner på mitt mjölkdrickande, är därför jag fått så stora bröst. får röka lite mer, då krymper dom. haha!.

över und out.//HH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0