fem.

Idag var jag och tog bort mina stygn. Jag var helt säker på att jag skulle vara där 11:40,
men när jag kommer dit så visar det sig att det var 13:40,
så det var bara att cykla hem igen och komma tillbaka 2 timmar senare.
hursomhelst, jag trodde det bara var tre stygn, men det var fem.
Sköterskan sa att det var sytt väldigt fint och att det hade läkt väldigt bra,
(om man jämför med förra gången). då blev det ett stort ful y-format ärr, helt slarvigt sytt.
Känner mig faktiskt lite yr av att hon var där och pillade och klippte.
eller så är det bara en känsla jag har. när mamma slutat ska vi ner på stan och kika lite.
jag måste börja umgås med fler än bara min mamma. men har inte så stor lust att träffa folk för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0