fredags/lördagsmorgon

Jag kom att tänka på en grej som hände i fredags,
eller ja, lördags morse, runt fyra fem tiden sådär.

När jag gick från Micke, och Jessica skulle stanna där, och
när jag äntligen kom in till stan så kände och tänkte jag att;
"om, jag går ända hem så kommer jag aldrig att hitta,
kommer ramla och slå upp huvudet,
eller så kommer polisen och tar mig".
Så ser jag en taxi komma, och jag springer ut mitt i gatan,
(ni vet så där som man gör i filmer när man ska få en taxi)

Det var ingen taxi, utan något annat "företag"´. typ som taxi.
Han var hur snäll som helst.
Han frågade varför jag var ensam mitt i natten osv.
och då brast det för mig, jag började stor gråta. tårarna bara rann!
jag berättade vad som hände i tyskland, och när jag blev drogade och all den skit.
han var så snäll! han ville att vi skulle tillbaka och anmäla hos polisen.
men jag ville inte. om jag ska anmäla ska jag göra det på dagen.
Och han följde med in och berättade för mamma vad jag sagt osv.
Sen dagen efter så är det någon som plingar på dörren, och så är det han ! :)
han frågade hur det var, osv, och om jag hade varit hos polisen.
"jag vet en väldigt bra grupp där som är jättebra på sånt här!
här får du, ring om du vill höras, eller behöver stjuts.!"

Herre gud och björn dixgård vilken snäll människa! 
Sånna finns det ont om<3

Kommentarer
Postat av: L

gillar!

2009-09-22 @ 22:12:43
Postat av: Syster

Vilken snäll gubbe! PUSS

2009-09-23 @ 20:08:58
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0