lök.

Igår hade jag mensverk så jag knappt kunde stå upp.
kunde inte ens sitta.
låg ner i sängen och hade beck-maraton och tyckte otroligt synd om mig själv.
jag bad mamma köpa brustabletter, koffeinbrustabletter, dom verkar dubbelt så snabbt, och dom hjälper, iaf lite.
det har aldrig andra värktabletter gjort.
 
Idag tog jag mig iaf ut på stan och gjorde en del ären.
och jag har sytt om mina byxor, så dom blir mindre :)
och jag har städat fint hos mina barn<3<3
och jag har diskat och tvättat och hängt tvätt.
men nu känner jag att magen drar ihop sig.
det känns som nålar och saxar sticker rakt in och vrider om med bränngärn.
jävla mensverk! (har inte haft mens på typ ett år. är bara ledsen för jag fått det,
för det betyder att jag gått upp i vikt. och det har jag. fan.)
Jag kände mig så bra och fin då efter säter, jag fick massa fina komplimanger.
nu hör ingen av sig. jag kan tom. möta folk på stan som jag känner och dom hejar inte. (fast jag hejar)

varför är det vi tjejer/kvinnor som ska få allting?
vi ska föda barn, vi ska ha bröst och vi ska ha mensverk.
appropå bröst, mina har växt asmkt.
dom har inte vuxit sen sexan på högstadiet.
varför nu?!! jag vill inte!! :(
inga kläder passar längre, jag är stor som en uppsvullen köttbulle.

Jessica!! nu åker vi till tyskland och stannar där <3<3<3

Kommentarer
Postat av: borninjune

Har faktiskt inte Facebook. Jag är typ den enda av alla mina vänner som inte har det. Sorry.



Men mejla kan vi göra. Ibland blir det lite som en dagbok. [email protected]

Men jag maste säga att jag för tillfället är tjock, i mina ögon i alla fall. Shit, för ett ar sedan sag jag riktigt sjuk ut. Nu är jag bara, äcklig, ful. Bara sa att du inte blir besviken...



PS. Lägg inte ut denna kommentar pa din blogg. Vill inte att andra ska se min mejladress. :)

2009-09-02 @ 11:37:12
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: Syster

Skärp dig!!! :'(

2009-09-02 @ 20:05:17
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Syster

Skärp dig! :'(

2009-09-02 @ 20:07:07
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men Hanna.. Det är ju bra att din kropp börjar fungera som den ska igen. Ge inte efter för den där äckel-känslan! Håll ut, så försvinner den.

2009-09-02 @ 21:04:47
URL: http://minoru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0