sytt.

Det har hänt en del sen sist jag skrev.
vet inte riktigt var jag ska börja.
men jag kan ta det som jag tycker känns mest viktigt att tala om,
om ni undrar varför jag kan bli hemma ett tag och inte så kontaktbar.

I fredags, när jag hade kollat klart på The Lance så tog jag bussen hem,
och tänkte tillbringa en mysig kväll hemma. men det blev på akuten istället och fyra stygn i bakhuvudet.
jag slog upp mitt gamla sår jag fick sen hjärnblödningen.
men allt har gott bra. jag lever och mår bra. är bara väldigt trött.
så kanske inte kommer vara så bra på att svara i telefon denna vecka,
för är verkligen trött OCH jag måste vila huvudet.
stränga order från herr doktorn.

På lördagen när jag äntligen fick komma hem från sjukhuset,
gick mamma och jag och köpte sushi, och hade en trevlig tväll.
mamma hade varit på någon slags kurs på dagen, så hon hade med sig
ett jättefint kort och en jättefin blomma hon gjort själv.
värsta fina handarbetet :)

På tisdag ska jag och mamma hälsa på i Jennys fina hus i säter.
imorgon tänker jag bara vara hemma och vila.

//HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0