thehetshelg.

I fredags kom Jessica hit :) det var super najs. as always<3
Hon är lika duktig som jag att passa tider, så hon var här tjugo i tio på kvällen.
bättre sent än aldrig. Jag mötte upp henne i stan, så gjorde vi iordning thehets drinkar.
super trevligt verkligen! Vi hade inte bestämt vart vi skulle gå ut, Jessica hörd med Micke om vart dom skulle ut. På mongo av alla ställen. helt darin lix. det ville verkligen inte vi.
men va fan, vi brukar alltid få komma i där gratis när vi än är där, så vi gick dit.
Det var kul att få dansa iaf.

Sen så träffade jag på en person som var typ som jag. nästan som jag hittat min själsfrände eller vad det heter.
helt sjukt vad vi var lika och tyckte samma saker. han var sjukt lik calle.
jessica försvann på sina egna väger, men visste iaf att hon var safe and fine när jag fick tag på henne.
Halv åtta på lördagmorgon gick jag och la mig. Vaknade vid halv två och cyklade in till stan för att möta Jessica, men hon var inte kvar, hon var på äventyr i skräddarbacken. När jag cyklade hem, så helt plötsligt så lossnar cykelkorgen och åker över framhjulet och jag med. så satt jag där och tyckte synd om mig själv.

Senare under kvällen gick jag bort till callekopian och lekte hemma hos honom.
Senare så ringde äntligen jessica och sa att hon var hemma hos mig, så hon kom och mötte mig, så gick vi hem och kollade på film. Jag fyckades snubbla och ramlade framlänges i en trapp, och slog i näsan så jag började blöda näsblod så in i helvetet, har fort. jävligt ont.

Så igår åkte Jessica hem. Tack för en helt underbar helg snyggbitch!<3<3<3
det får bli en upprepning tycker jag ;)
Kyss till världens bästa JESSICA.<3



Kommentarer
Postat av: Syster

Sluta gå i trappor! Det är så farligt! <3

2009-09-29 @ 19:56:17
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0