22:03

Igår åt mamma och jag majskolvar, från ege trädgård :)
det kändes riktigt lyxigt faktiskt. vi satt ute.
sen tog vi en promenad runt vår vackra idyll.
sen kunde inte jag sova. som vanligt,
så satt och tittade på en över tre timmar lång film, Doktor Zjivago. den första.
men jag förstod inte så mkt. höll mest på med annat under tiden.
jag satt bla. och skickade en del sms, och fick veta en hel del.
dom är ena riktiga skvaller kärringar dom där plommonen. haha ^^
fast det visste jag ju iof. redan efter rockbjörnen 2007.

jag har börjat dricka chocklad igen.
min mage och mina lår säger nej.
men det är gott med choklad och en lucky.
får försöka att bara dricka ett glas/en mugg i veckan.

imorgon ska jag ringa doktorn, städa övervåningen och plocka kirskål, så mamma kan göra god soppa :)
ska försöka ta mig in till stan oxå för en del ärenden.

en utav våra grannar har en hund som ser ut som en häst.
och det ser ut som den travar när den är ute och går.
flera gånger när vi precis flyttat till huset, så kunde han komma bort travandes till oss och hälsa, eller bara stå och titta på oss. så kom "frun" i grannhuset  efter, fly förbannad och sa att det var vårat fel att han sprang iväg. och är helt knäpp. så i söndags när mamma och jag var ute så hörde jag hur hunden riktigt skrek av smärta, jag blev så arg så jag stövlade bort dit i mammas stora stövlar och ville se vad dom höll på med. jag ställde mig och skällde ut "frun". hon skällde tillbaka och mannen i huset gick och gömde sig.
jävla skitgrannar.! helt störda. (men dom har en supersnygg son, men vet inte hur han är.)

nu tror jag nästan jag ska gå och lägga mig. är supertrött.
over und ut.// HH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0