04:17

var ett par dagar sedan jag skrev.
jenny och mamma åkte ner till agneta i gbg,
och sen tog dom en tur förbi ullared.
igentligen så ville jag följa med,
men det är inte kul att gå på sådana ställen,
när man inte har pengar, så man kan shopa loss ordentligt.

Hade hoppats på att få spendera helgen med en kär person,
men så bidde det inte.

Jenny köpte iaf lite stuff till mig.
då blev jag glad. Jag har aldrig fattat riktigt hur stort ullared är,
men om jag hade vetat att dom säljer typ allt där,
så hade jag säkert gett värsta listan till mamma och sis.
hursomhelst;


fick denna supersnygga kudde av sis. älskar den verkligen! Tack!<3


och så fick jag ett skohorn som är format som en högklackat.
Visst är den snygg!? den passar perfekt bredvid min "Marilyn" telefon.

(det prickiga som man ser i bakgrunden är en lampskärm till min lampa,
mamma köpte den till mig, och jag fick rött nagelack oxå. tack.)
Fast jag har ju iof övermkt av det, men bättre för mkt än för lite.


Kommentarer
Postat av: Nina

Det var läckra saker du fått. Skohornet var tufft. :)

2010-04-28 @ 21:35:23
URL: http://nian.bloggagratis.se/
Postat av: Syster

Kul att du gillade sakerna :) Pussar

2010-04-28 @ 21:57:47
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0