16:10

En gång när jag åkte taxi, så såg jag att chaffören hade en brännskada över hela högra handryggen, när han skulle släppa av mig, så frågade jag lite försiktigt vad som hade hänt, så visade han andra handryggen, som såg snäppet värre ut och han berättade att han försökt räddat en person ut ur en eldsvåda, att ingen hjälpt till av grannarna, sm bara stått och glott. då fick jag en flaschback till när jag stod på taket och skrek efter hjälp, men inga grannar gjorde något. det slutade med att vi satt och berättade om vad vi varit med om i munn på varandra, och båda började typ gråta och han stängde tom av taximetern. han fick en stor bamsekram av mig och jag sa att det är vi som vart med om sånna här saker som är dom starka på riktigt, inte dom som kan lyfta 30 kg.

Kommentarer
Postat av: L.

Vad fint!

2010-04-20 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0