17:33

Jag var ner en sväng på stan i torsdags.
skulle styra lite goda "sugisar" och fixa påsk present till sis und mamma.
så gick jag förbi body shop oxå. herre gud vad "Lena Endre Konpian" är jobbig!
även fast man säger att man bara ska titta, så hänger hon efter en hela tiden!

sen träffade jag Magnus. det var väldans trevligt.
kändes som det var hundra årsen vi sågs,
men ändå så var det bara två dagar.

mamma hade ringt tidigare och sagt att hon köpt med sushi,
och så ville jag att magnus skulle följa med, innan vi styrde upp inför kvällen,
så vi köpte ännu mer sushi :)
på bussen hem, så var det en jätte dryg man/gubbe, som säkert var både hög och full, osm satt två säten ifrån oss, och han höll på att prata med en tjej (in min ålder) hela tiden. jag såg hur hon verkligen inte gillade det, så jag helt plötsligt, gick och satte mig hos henne, och började prata om allt möjligt, bara för att han inte skulle vara på henne. hon uppskattade det VÄLDIGT mkt.

jag och magnus åkte in till stan igen sen efter sushi-måltiden, som var mkt trevlig.
sen gick vi ut och dansade, drack tequila och hade jätte roligt, och jag fick en tjej på köpet ;)


Jag fick en låt skriven till mig.
<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

En liten bild av honom, vad roligt :) Du är så tuff som bara går fram till folk så där, tycker det är så modigt :) puss!

2010-04-04 @ 22:42:43
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0