17:39

Tänkte på en grej.

Min sis<3 och hennes kära sambo köpte hus tillsammans, efter inte alls så lång tid tillsammans.
men om man känner att det ä den rätta så är det så.
hursomhelst, dom håller på att få det hur fint som helst!!
Jag har inte varit där på länge. förlåt. men jag ser alla bilder sis har på sin blogg, och det blir verkligen jätte fint!!!
förstår att dom trivs.

Så tänkte jag på min kärlek till mando.
Gitarren somjag vann nu, den gjorde väldigt mkt för mig,
även fast ingen förstår.
mando är som luft för mig, jag kan inte leva utan dom.
Dom hjälpte mig efter branden, dom har gett mig så mkt<3
(snart gråter jag).

När man vet att man verkligen har hittat den/det rätta,
den/det man älskar mkt så känns det en speciell känsla i magen.
jag har den känslan för mando.

som mamma sa till Jenny en gång; "varken du eller jag kommer förstå det Hanna känner för dom."



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, jag kan nog inte förstå hur man kan tycka om ett band så mycket. Även om det är personer som du tycker om så kan jag ändå inte förstå gitarren. Huvudsaken är att du är glad och att du mår bra av det! puss

2010-04-07 @ 20:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0