17:53

I onsdagskväll åkte jag hem till Magnus.
han skulle ut med någon kompis och dom hade redan gått när jag kom.
jag hade tänkt stanna kvar och vänta, men efter att ha städat allt, lyssnat på tre kent skivor, så tänkte jag att jag kunde gå ut och leta upp dom. så jag tog mej en sväng om i stan, när jag tröttnat leta, så frågade jag vart han var, dom var på bolanche. jaha, tänkte jag, jag går tillbaka och väntar, men så gick jag förbi engelska, och köpte en white russhian(stava?) och skrev ett litet brev^^
sen rangade jag ninan.det var hur trevligt som helst att prata med henne! as always<3

På väg till hotellet gick jag förbi mongo, en av ägaren stod där och vinkade in mig, så jag tänkte va fan, det är kul att dansa. det blev ju inte så jätte mkt dans, det blev 3 tequila. jag fick tre nummer ev tre helt okänka killar, varav en pratade engelska, och han sa att han älskade mig när jag skulle gå. jag tyckte ganska synd om honom, han slängde ut sin hela livshistoria när vi var och rökte, och den var värsta hemsk. han började gråta. stackarn.
så var det en som försökte få med mig hem, han sa att han hade massor av cider hemma. jo visst, och jag har min flickvän hemma som väntar sa jag och gick. Magnus dök oxå upp där efter ett tag, men sin trevliga vän. jag lurade i alla jag pratade med att han var min bror.

sen igår när vi vaknat, så tänkte vi äta något, man fick kaffe efter, och man kunde få pepparkakshjärtan oxå :)
Jag fick ett av Magnus, och han av mig.


Idag fick jag hem en post avi, paketet ska hämtas inne istan och inte där vi brukar, det väger mer än 7 kg, jag kan bara gissa vad det är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0