21:51

idag var det verkligen härligt solväder! hur skönt som helst.
Jag och Magnus satt ute i solen länge, eller jag iof ner.
igår när jag skulle in till stan, så jobbade Magnus fort,
så jag gick och häntade nyckeln på jobbet, och gick före till hotellet.
när jag kom in, så "slog" röran emot mej, jag som är typ städfreak,
håll på att få panik, massa damm och snutts på golvet,
obäddat, massa disk, fläckigt osv. överallt.
Så jag slängde i en spf skiva i cd:n på högvolym,
tömde papperskorgen, som fick agera städhink,
tog en liten handduk till skurtrasa, hälde i lilleskutt duschkräm, som såpa,
och började torka golvet. när jag var klar med allt, så kände jag mig supernöjd.
varnästan som extrem home makover :)
När Magnus kom så var han påväg in med skorna;
H-NEJ! INTE in med skorna!
M-vaa?(backar förskräckt)
H-Jg har torkat golvet och städat allt, och diskat! syns inte det?!
M-ja,absolut! det var därför det luktade så gott när jag kom in! :)
H-det är lille skutt
:)

Ifredags så skulle Jenny hjälpa mamma byta däck,
hon fick av två av dom, men dom andra satt stenhårt.
jag kom ut och försökte hjälpa henne, men det gick inte.
så gick jag över till ett av grannhusen och frågade om hjälp,
men det funkade inte heller, så vi ringde och bokade tid ist.

Sen åkte vi in till stan, Jenny skulle träffa Camilla och jag magnus.
vi hade superkul och trevligt, as always.
Har röda märken runt mina handleder, haha ;)

Mamma har blitiv sjuk igen, hon har fått så där jätte ont i magen igen,
så hon bara ligger ner och har ont. stackars.

magnus är och jobbar nu.
dom hade premiär-smyg-öppning/invigning.
hoppas det gått bra.
jag har tagit ut min percing, den började göra ont.
Magnus lovade att göra en ny, gratis. (du får hur många du vill Hanna) :)


sis <3


jag

ibland är vi rätt händiga :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

"Det är Lilleskutt". Vad gulligt det lät :)

2010-04-13 @ 14:43:03
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0