"är det sommar nu?"

är sen in till stan igen. jag tror jag har fått det i arv av sis.
det ligger säkert i släkten. att komma sent.
eller om man säger att man kommer om fem min, då är det tio.

soligt och skönt ute, jag hängde upp tvätt ute,
vi hade den alltid ute på sommrarna i Kyna,
och så var deet någon gång när jag var liten,
och det var jätte soligt och varmt och fint väldigt tidigt på året,
så mamma hade hängt ut tvätt, och så ser jag det,
oh frågar mamma; "är det sommar nu?"
Jag kopplade att-hänga-tvätt-ute = sommar.
haha.

fick två till låtar skrivna åt mig igår :)
tack <3

överochut//HH.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul med låtarna:) puss!

2010-04-13 @ 21:28:49
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0