blandat. idag. typ. osv. osv.

idag så har jag (nästan som alltid/vanligen) städat, diskat, tvättat osv.
sen så åkte jag in till stan för att träffa min kära sis.
vi gjorde en del viktiga ärenden, sen så tog vi en fika.
hur mysigt som helst<3
Jag hade det jätte mysigt Jenny!
(synd att vi inte hittat varandra förens nu)

Sen så sprang vi in på djuraffären och köpte spån och mat till mina små barn.
så nu har dom fått det jättefint och massor av mat! :D

snart ska jag in till stan igen.
hoppas mamma kan köra mig, annars tar jag bussen.

Fan, min mage är alldelles svullen.
fattar inte varför.
har ju haft ont, men då brukar den inte svullna.
Funderade på om jag var i "veckan-för-mens",
men jag har inte haft mens sen oktober förra året.
jag kanske bara är stressad eller något sånt.

Kolla in på min systers blogg; http://jennyfilipsson.blogg.se/   , så ni får se hur fint dom får i sitt hus! :D

åh vad glad jag blir när jag ser att mina käraa barn mår bra. <3

oj, vad jag blev röksugen.
det var hundra årsedan jag rökte (jag är INTE!! beroende av rökning) jag röker när jag vill.
nu kände jag ett litet sug, ungefär som när man blir sugen på kaffe eller te.

över och ut.
//HH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0