blandat. typ. osv.

Efter att farmor och Jenny åkt hem så slängde jag ihop en del grejer och ville åka in till magnus i stan.
Frågade om mamma kunde köra mig. ja, det kunde hon.
såklart börjadevi bråka påvägen. jag var så arg och ledsen för att hon hela tiden gömmer maten och låtsas som att det inte finns något, och varenda gång det har varit någon hos oss, så ska dom ABSOLUT ha med sig matlåda. (för jag inte ska äta). Jag blir så ledsen. Hon pratar aldrig med mig. vore bättre om jag fick en egen lägenhet.
hursomhelst, så mötte Magnus mig i stan. Han fick påskliljor och påskägg av mig :)
Han sa att det var det första påskägget han någonsin fått.
sen så satte vi upp lite afficsher(stava?!!) som jag hade med mig. mer saker kommer det hamna där :)

efter någon timme så blev båda jätte sugna på mjölk, så vi gick till skrubben och köpte mjölk :)
sen blev det oxå någon tequila.

när vi vaknade var jag fort. sugen på mjölk, så då drog jag med Magnus till statiol (halv sju på morgonen) för att köpa mjölk, och varsinn frukost smörgås. (den var jättegod, och det var hur trevligt som helst att äta, men när jag kom hem gick det åt helvete). skit samma.


påsk present till magnus, plus ägg med godis :)


jag dekorerar(stava?!) väggarna


lennon är ju ett måste.


han fick sin plats på "utsidan" av duschen.


såklart älskade Marilyn Monroe! <3


Jag började räkna alla SPF afficher(stava?!) jag har efter alla spelningar jag varit på.
Jag slutade räkna vid 50.



:)

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad gulligt du skrivit :) Kul att du skrivit min adress också så kanske jag blir känd snart :)

Jag tycker också att det var jättetrevligt idag! Det var skönt att se att du var glad :) puss!

2010-04-06 @ 21:17:19
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0