fredag/idag.

Imorse åkte jag in med mamma till stan och hämtade cykeln.
det var vid sju tiden typ.
sen kunde jag inte somna om.
så jag ställde mig i duschen och bara stod där, typ väldigt länge.

Sen städade jag hela huset,
tvättade en maskin som jag hängde ut
(Är det sommar nu?).

när jag hämtade posten såg jag att jag har ett paket att hämta,
måste vara presenten till mammas födelsedag.
får väl cykla upp till Kvarnen och hämta det.
det är ju väldigt härligt väder ut.

Nu ska jag google på döskalleapor, (sån som herr Nilsson är.)
ska kolla om dom äter kött eller ej.
Alla apor trodde jag var vegetarianer,
men varför ger då Tommy Herr Nilsson en skiva korv i filmen;
"Pippi på dom sju haven" ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0