I torsdags.

Igår när vi vaknat så gick/cyklade vi in till stan,
och Magnus gjorde en ny piercing(stava?) på mig.
och så kom ägaren in och kollade på min Marilyn,
och sa att dom skulle fixa till den åt mig.

Jag bara; jaha, hej, så det är ni som skrattar åt min marilyn?
Han (generat); ja, alltså jag brukar ju inte säga vad jag tycker om andras tatueringar,
men nu när du vet vad vi tycker så ja. men vi ska fixa den åt dig.

väldigt snällt. den ser ju både vind, sne och ful ut.
dessutom så saknar den en tå.


Sen när jag kom hem, och gick av bussen,
så kom jag på vad jag hade glömt,
visste att det var någonting. jag hade glömt min cykel i stan.
jag är så smart. inte.

Sen höll jag på att svälja min percing.(stava?)
Jag åt en mandarin, och sen så hörde jag något som lät som en kula rullar iväg,
och så bet jag i något hårt, som kändes som att tanden skulle gå av.
guess what? den hade lossnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0