jag MÅSTE få klaga.

I princip hela dagen har jag legat och tyckt synd om mig själv,
och vridit mig i fruktansvärda mag och ryggsmärtor.
Jag hade fått mens för första gången på nästan ett halv år.
har varit så skönt att slippa, alla dessa smärtor som ingenting hjälper mot, mage och bröst som sväller.

varför lät gud ge oss kvinnor allt drygt för?!!
vi måste föda barn, vi ska ha mens, vi ska ha klänning (när vi inte vill), vi ska ha bröst som man aldrig är nöjd med.
(först går man och längtar att dom ska växa, och när dom väl gör det så är dom antingen för små eller stora.)
okej, bröst är snyggt, i lagoma mängder. HAHA! vad roligt det lät.

nog klagat. eller nej, måste få klaga mer.
var hos magnus igår, mitt i natten, eller ja, frammåt morgonen, så vaknar vi av att det är typ äckel blod överallt.
fy fan vad jag skämdes! fan vad jag var arg, sur och förbannad, satt och klagade hur mkt som helst, och sa förlåt om och om igen. det slutade med att jag ringde efter mamma, så fick hon hämta mig, typ fem på morgonen.
jag beklagade mig ännu en gång för henne.

Nu fattra jag varför jag varit så sugen på massa saker jag inte gillar. man får ju alltid massa sug efter saker (speciellt sötsaker) innan helvetes mensen kommer.
ex, jag har varit sugen på pizza flera ggr, godis, blev tom sugen på rödbetsbiffar! jag hatar rödbettor!

snälla gud, låt mej inte få drass med denna smärta allt för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0