kalas hos sis.

i onsdags bjöd sis hem mig, mamma och farmor, på födelsedagsmiddag,
(eller fylla-år-kalas, som jag sa när jag var liten).
Hon hade bakat två sorters pajer, och till efterrätt kladdkaka,
och ananas paj. vet inte om det var gott,
för jag åt sushi, och drack bara kaffe.
men alla var så nöjda och glada, så det var nog supergott :)

Jag fick ett litet men för livet där,
kommer inte kunna dricka mellan mjölk på ett bra jäkla tag.
Jag har alltid tyckt bäst om löttmjölk, men iaf,
när jag hälde mjölk i kaffet, så såg det inte ut som mjöl,
mer som gräddfil, eller cream fraishe(stava?)
haha, lite kul ändå, Jenny hade råkat ställt fram fel. haha.

påväg hem hämtade vi upp magnus och åkte hem.
vi skulle kolla på the shining, men jag somnade typ direkt,
var super trött, hade sovit typ nio timmar på två dagar.


mamma hade köpt en supersnygg regnjacka när dom var på ullared.
Jag blev jättekär i den. hade oxå velat ha en.

vi kom på att vi hade matchande kläder utan att ha planerat det.

sis hade dukat fint.
(kolla deras supersnygga tapet i bakgrunden)

sis<3 und ich.

Jag hade tagit med min systemkamera för att fota alla deras rum, och fota deras walkinclothes,
men såklar så lägger batteriet av i bilen påväg dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0