MANDO DIAO<3<3


Idag hämtade mamma och jag detta paket till mig.


Det var ju från det här. jag visste så klart vad det var.
mamma trodde jag köpt en dammsugare när jag visade henne avi:n innan vi åkte,
jag skrattade och sa; en gissning till.
då fattade hon. haha.


Här är den! Gustaf Noréns skönhet han slog sönder, som jag nu äger, HELA. <3
kan inte sluta titta på den.


Här är biten jag hade innan, som saknades till gitarren.
visade mamma på mandos DVD när Gustaf slår sönder den,
och sen när dom filmar den i publiken som fångade biten G kastade ut,
och nu har jag den :)
minns att Gustaf blev helt lyrisk när jag berättade att jag hade den,
och han ordnade på två sek VIP pass, bara för att jag skulle få den signerad.


Det här är min nya kärlek.
kan inte sluta le och vara glad att jag fått den,
vet precis vart den ska hänga någonstans.

Som jag sa i intervjun;
"mando Diao är som luft för mig, jag kan inte leva utan dom".


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag mår så bra när du är glad! Hoppas det gick bra hos Fredrika idag! Pussar

2010-04-22 @ 21:37:26
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0