15:08

I fredags, kom Sis och träffade Alva för första gången :)
sen åkte vi in till stan och gjorde en del ärenden.
nu har jag kopierat min sis tex, men gjort om den lite,
och även hennes bilder;

När jag och Sis kom in till stan och precis hade parkerad,
skrek en man till att han behövde hjälp. Då stod han och höll emot en bil.
När han backade ut från sin plats och skulle köra iväg hade en bil börjat rulla ut från en annan ruta,
och han undrade varför den bara körde rakt ut,
då han plötsligt såg att det inte satt någon i bilen!
Han slängde sig alltså ur sin egen bil och mot den andra.
jag och en kille sprang dit och hjälpte till att hålla emot och sedan knuffa tillbaka den in i rutan.
Personal från djuraffären kom ut med två sandsäckar som dem placerade bakom bakhjulen så att det inte skulle rulla iväg igen.


det var många som bara stod och glodde.
tycker sånt är rätt dumt, kom och tänka på när vårat hus brann ner.
jenny förevigade händelsen.



min Alva<3



Kommentarer
Postat av: Syster

Alva <3 Hanna :)

2010-08-23 @ 21:11:32
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0