<3

Jag tog aldrig något kort i kyrka. även fast jag fick göra det.
jag och mamma gick tillbaka och tände ljus oxå och stod kvar en längre stund,
men jag tog inget kort. fast jag fick.
vet inte varför.
hade samma känsla som när pappa försvann. tog då heller inga kort.
Jag fick inget kort på kjolen och kavajen jag hade på mig som mamma sytt.
det blev iaf en fin ljusblå/marinblå färg, och mönstret dessamma som helena bergström har i  änglagård.
jag grät slut på alla tårar, var helt matt och trött efter.
Jag åkte med efter för minnesstund. det var många vänner där.
ganska många från min gamla klass. men ingen pratade med mig.
vi hälsade och kramades och sådär, men alla tittade på mig som jag var en främling.
jag har nog aldrig känt mig så ensam och utanför som jag gjorde då.


detta är tre handbuketter, en från mamma, en från mig och en från sofia.
sen hade jag med en ljus fin ros oxå, som var för hennes namnsdag.
som var samma dag.


Kommentarer
Postat av: Syster

<3<3<3

2010-08-09 @ 21:37:17
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: sofia

Åh vad fina blommorna var!!

2010-08-10 @ 13:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0