allsång på skansen

kanske sent, men bättre sent än aldrig.
förra tisdagen väntade jag 17 timmar för att få se Mando spela på allsång på skansen.
det var det värt. <3


fin utsikt, när jag annlände vid fem på morgonen vid skansen.


längst fram :)


det var flera som väntade där, så jag satte mig hos dom.
där vid den vita filten som hänger satt jag.


Anders kom förbi en stund.


Jag kom i långtröja och jenas.
det slutade med bring em in tröja och shorts.
det var så himla varmt.


anders pratade med mando ett tag efter ett antal genom gångar av dagens pogram.


Mando var så otroligt fina och vackra och bra <3<3<3<3


träffade på dom här två härliga tjejerna :)


Jonas G var jätte härlig! helt underbar! :)


Det var väldigt svårt att få en bra bild på mando, för det stod en STOR ful blommkruka ivägen.
Jag frågade om dom inte kunde flytta den, för man tittar ju ändå inte på blommorna utan på dom som sjunger.
jag fick ett finger tillbaka. skit vakter.


Det var en jätte trevlig kväll.
eller ja, vad ska jag säga, jag var vaken nästan 26 timmar,
men det var det värt.

OCH! <3 det bästa och finaste av allt var,
när Gustaf och Björn kom upp på sceenen efter allt var slut,
och spelade Never Seen the light of day akustiskt(stava?) med munspel,
och G sa ; "den här låten handlar om att man aldrig dör!"
Då grät jag. Den låten var tillägnad till Elin.
Jag hade frågat Björn om dom inte kunde göra något för henne.
det gjorde dom. jag kan bara älska och tacka så mycket för det.
Jag VET att Elin skulle älskat det.

TACK SÅ OTROLIGT MYCKET <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väl ändå If I Don't Live Today de spelade och inte Never Seen The Light Of Day...

2010-12-26 @ 03:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0