allt och inget.

jag var på stan, det började ös och spö regna.
mamma kom förbi och vi tog en fika, sen gick vi till DET hotellet,
för jag skulle få tillbaka mina saker, svaret jag fick var; FÖRSVINN!

Jag blev så förbannad så jag kunde ha slagit sönder hela hotellet,
jag gick till polisen, och pratade, fick vänta hundra år, men det gjorde inget,
jag såg redan ut som en dränkt blöt hund med klaffsande skor,
jag stod där inne på polisstationen och vattnet rann av mig, men jag fick lite häjlp,
en gnutta hopp fick jag.

sen gick jag och byte om på en toalett. hela jag var blöt. det rann om mig.
jag bytte om till klänningen mamma köpte åt mig, sen satt jag och grät i regnet.
när jag kom hem grät jag ännu mer, mamma hade lagat mat, men jag kunde inte äta något.
det är JÄVLIGT!! mkt jag inte kan skriva här, men jag förstår fort. inte varför "hon" och "HON" betersig som dom gör. blir så otroligt besviken.

försökte tänka undan en del, men det gick inte, men mamma
tog en del bilder på mig;










jag ser ut som fettot själv.

Kommentarer
Postat av: Syster

Fin du är. Antar att det är den nya klänningen:)

2010-08-13 @ 09:57:54
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gör du inte alls! du är skitsöt!

2010-08-13 @ 18:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0