.

är så trött på att mamma ständigt ska vara sur och tvär mot mig.
så fort jag säger något som låter fel i hennes öron, så räser hon till och blir sur och beter sig som att allt som är fel i hela världen är mitt fel. får knappt gå på toa eller koka te utan att hon blir sur.

mycket just nu är iof mitt fel, men det hjälper ju inte att hon slår sönder saker och skriker åt mig. hon kan väl tala om vad jag ska göra istället.

känns som jag vill rymma hemifrån.
tänker nog göra det oxå. iaf över en dag eller längre.

jag är vuxen. jag gör vad jag vill.

Kommentarer
Postat av: Syster

Gå ingenstans utan att vi vet vart du är<3

2010-08-03 @ 13:07:39
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0