rosa.

idag gjorde jag en tredje polisanmälan.
mamma följde med.
hon som tog anmälan var verkligen snäll och hjälpsam.
hon var verkligen förstående.
det kom fler personer från polisen oxå, som ville "höra vad det handlade om".
jag hoppas verkligen det ska gå igenom nu.
är så trött, ledsen, arg, förbannad, på allt jag blivit lurad på.

sis mötte upp mig, och så gick vi till banken för en del ärenden. (vi är ju vuxna)

sen gjorde jag något jag inte gjort på hundra år.
jag köpte en barnbägare med mjukglass.
åh vad gott det var!! har inte ätit det på 100 år.

jag var iväg till skomakaren oxå,
för att få mitt blixtlås fixat till min älsklingsväska.
han är så otroligt snygg och vacker.
det vet han om för jag har sagt det ;)
vi stod och pratade ett tag, jag vet sen hundra år att han har flickvänn,
men jag tycker han är så trevlig att prata med osv. nice guy helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0