sök.

under dom här 2 1/2 dagarna Alva hithills hon har bott här,
så har jag nog varit ute med henne 4 ggr varje dag.
vi går inte så långt varje gång, det orkar varken hom eller jag.
känns som min kropp är lika gammal som en 80 årings.

hon sover i min säng om nätterna :)
fast hon har sin egen vid fotändan så får hon sova hos mig.
inatt vaknade jag av att jag trodde någon la en arm runt mig,
och undrade vem det var,
sen kom jag på att Alva låg bredvid mig,
och det var hon som la en tass över mig.
hon kommer och väcker mig om morgonen oxå,
sen vill hon sova mitt på dagen, då tar vi båda en pwernap.
hon är helt otroligt duktig på att söka rätt på saker.
hon älskar morötter, vi gömmer bitar runt i hela huset,
sen får hon lukta på en, sen springer hon runt i hela huset och söker upp allt.
helt otroligt :)

nej, nu ska vi göra massor av te, sen ska vi kolla skräckfilm
//hannan und alvan

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad mysigt att hon ligger i din säng och att hon kommer och väcker dig på morgonen<3

Vad duktig hon är! Du kanske ska lära henne söka efter svampar i skogen:) Puss

2010-08-17 @ 22:45:43
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0