drygt

tänkte skriva allt som hänt, men nu orkar jag inte. har varit helt jätte ledsen,  ett tag, rätt länge. och sen när jag ringer till någon och gråter/vill ha stöd, så får jag alltid första frågan; "är du full?"
jag blir så ledsen. hela tiden får jag höra från alla håll och kanter att jag är full, eller ser drågad ut. jag kan inte hjälpa det. mina mediciner gör att jag kan få en stirrig blick, eller att jag låter konstig när jag pratar. det är min medicin.
VET INTE HUR JÄVLA FUCKINF MÅNGA GÅNGER JAG BEHÖVER SÄGA DET TILL FOLK!!!!!
Och när jag får höra från folk som pratat, som pratat med andra, att jag tar droger, FAN!!!! FÖR DOM!!!!!! JAG VET INTE VAD JAG SKA SÄGA! blir bara så besviken och ledsen. trodde kompisar ställde upp för varann. tydligen inte....


sen en till grej. jag borde INTE vara upprörd eller arg/besviken över det., men jag är det.
åh, jag orkar inte. life is shite. jävla fan för allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0