seg.

är som vanligt seg, med att blogga.
jävla darin oxå.

har iaf hunnit med alla julklappar jag skulle. och skickat julkort,
få se om jag får något detta år, som vanligt får jag aldrig post.
okej, folk kanske skriver sms, eller på FB typ "tack för julklappen", "god jul"/glad påsk osv osv.
vad är det för fel med vanliga hederliga brev?!!
det är ju det bästa man kan få. man kan ju spara det, och ta fram det om hundra år om man vill läsa.
eller som jag brukar göra när någon jag känner fyller år, så skickar jag alltid ett kort eller/och present.
vart får man svar?!, jo sms, eller FB. snart handlar väl bara allt om internet, typ om man åker buss,
så drar man mobilen vid någon grej vid föraren och man får gå på.
ucha. drygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0