sthlm.mando.lisan.sushi. halva spf.

förra fredagen åkte jag och lisan till sthlm, för att se premiär släppet någonting med mando,
på klubb gloria.
det var bra. vet inte vad jag ska skriva,
vic var där, KG skulle DJ:a, och calle skulle spela.

lägger bara upp några bilder.
det får räcka så.


först styrde vi sushi, aurora och lucky innan vi begav oss ut och gjorde sthlms gator mm ;D


det blev typ inga bilder här heller, men vi har vårat goda i minnet, eller hur lisan ^^
här är en del av klubben. (när jag kom hem med tåget så frågade mamma hur det såg ut;
"ja, hur ska jag förklara, typ som en mysig klubb-i still med café-och lite bordell-typ-kanske")
haha!! där fick jag till det!


dålig bild, men in här var storbildsskärmen med mandos premiärvisning.
vi trodde mando skulle vara där oxå,
men fick ett sms av jimmy där han skrev att han mött björn på coop forum i blge.
men halva spf var där iaf.


min kära lisan har blicken "nu-går-vi-ut-och-röker-med-spf."


det gjorde vi, och vi hann prata en hel del med sockrerna,
jag fick låna calles tröja, för jag frös värsta mkt.


nu börjar vi närma oss tidiga morgonen.....

.......kanske dax för godnatt??

hursomhelst. tack lisan, för en sjukt trevlig kväll baby!!
fast den inte slutade som vi trodde, men jag hade skitkul, as allways med dig love!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0