13:49

Igår åkte mamma in akut till sjukhuset,
det var hennes hjärta som spökade,
men tur så var det inget allvarligt,
så hon fick komma hem igen på kvällen. skönt.

idag är sis och hennes karl på bröllop.
mamma hade sytt en super fin klänning till Jenny,
och fluga till hans i samma färg som klänningen.
hoppas dom tar många bilder så vi får se hur stiliga dom blev.

idag på förmiddagen tog jag fram och satte upp mina mando saker,
eller ja, mina skivor med dom.
det tog ett tag, och det tog upp nästan en hylla.
men har fort inte affisher eller bilderna uppe.
dom får vänta.
och jag har gjort allahjärtansdag kort.
vet att jag inte kommer få något, as always, men det är kul att pyssla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0