18:59

Igår var det alla hjärtans dag. den dagen har aldrig varit speciell för mig.
jag ville överaska mamma lite, så jag gjorde frukost på sängen,
och jag hade köpt blommor och present och gjort ett kort hon fick. hon blev glad :)
senare på dagen åkte vi ut och tände ljus hos pappa och hos mormor&morfar.
Sen åkte vi bort till farmor och gav blommor och kort, och hon bjöd på alla hjärtans dag fika.

Idag fick jag mina super fina skor! :D så snygga!!
trånga vid tårna och vänsterfoten gör ont som fan när jag går i dom, men måste bara töja ut dom så blir det gött :)
sen så fick mamma och jag varsinn super fin tröja/tunika av Jenny, min ser nästan lite pyjamasaktig ut :)
Jenny fick fin affich av mig, och Jenny som varit på bröllop. hon var så super snygg i klänningen! <3<3

Ett stort härligt grattis till Jessica<3 som fyller år idag!! <3<3<3
grattis i massor love<3<3
du har ett paket som väntar här. :)

Besök hos Pappa<3










Besök hos mormor och morfar<3










Det var så otroligt mkt snö överallt så man fick gräva sig fram.



Mina nya älskningar (mina ben ser håriga ut så kolla på skorna.)


tröjan/tunikan/klänningen jag fick av sis.
Jag ser jätte fet ut, men jag älskar den!
kan både sova i den och ha den till vardags :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Sluta göra mig ledsen med att säga att du är tjock. Du är inte det någonstans!!!

Skorna är jättesnygga, läcker färg! Puss

2010-02-16 @ 14:58:14
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0